KOLORY PRZEWODÓW W MOTORYZACJI
Uwaga! - Nie zawsze ale często stosowane
•
szyna danych - plus ------------------------------------------------------------------------- szary (GY)
szyna danych - minus ---------------------------------------------------------------------- niebieski (BU)
czujnik - napięcie stałe --------------------------------------------------------------------- żółty (YE)
czujnik - sygnał ------------------------------------------------------------------------------- biały (WH)
czujnik - sygnał ------------------------------------------------------------------------------- szary (GY)
masa sygnału --------------------------------------------------------------------------------- brązowy (BN)
napięcie przez bezpiecznik - niewyłączane stacyjką ----------------------------- pomarańczowy (OG)
napięcie bez zabezpieczenia - niewyłączane stacyjką --------------------------- czerwony (RD)
napięcie przez bezpiecznik - wyłączane stacyjką (poz 1, 2) ------------------- niebieski (BU)
napięcie bez zabezpieczenia - wyłączane stacyjką (poz 1, 2) ----------------- żółty (YE)
napięcie przez bezpiecznik - wyłączane stacyjką (poz 2, 3) ------------------- fioletowy (VT)
napięcie bez zabezpieczenia - wyłączane stacyjką (poz 2, 3) ----------------- zielony (GN)
masa ---------------------------------------------------------------------------------------------- czarny (BK)
przerywacz - impulsy ------------------------------------------------------------------------ niebieski (BU)
napięcie stałe regulowane - przez bezpiecznik -------------------------------------- biały (WH)
napięcie stałe regulowane - bez zabezpieczenia ----------------------------------- niebieski (BU)
moduł - nspięcie zasilania przez bezpiecznik ---------------------------------------- pomarańczowy (OG)
moduł - napięcie zasilania bez zabezpieczenia -------------------------------------- czerwony (RD)
moduł - masa ------------------------------------------------------------------------------------ czarny (BK)