Zajmujemy się głównie naprawą i kompleksową regeneracją alternatorów, rozruszników - do różnego typu pojazdów - samochody osobowe, cieżarowe (w tym TIR-y), maszyny - 12V i 24V - różnych marek - a także dmuchaw nawiewnych oraz innych tego typu pojazdowych podzespołów elektromechanicznych. Elektromechanika pojazdowa w tym diagnostyka komputerowa OBD i diagnostyka pozakomputerowa głównie samochodów osobowych.
Regenerację wyżej wymienionych urządzeń wykonujemy obecnie głównie jako konkretną usługę. Przy "zwyczajowych" usterkach naprawa/regeneracja jest możliwa często prawie "na poczekaniu" tego samego dnia.
Naprawa dmuchawy (mechaniczne zużycie) typu wymiana szczotek, komutatora, tulei ślizgowych - zazwyczaj udaje się taką naprawę wykonać jeszcze tego samego dnia lub na dzień następny. Zepsuta elektronika (o ile da się naprawić ...) czy spalone uzwojenie lub konieczna przeróbka - niestety "musi nieco odczekać". Nie zawsze dmuchawa daje się naprawić poprzez wymianę łożysk ślizgowych np. z powodu zużycia osi - wówczas jest czasami możliwość przeróbki na łożysko kulkowe.
Staramy się naprawiać zarówno urządzenia popularne jak i unikalne "ciekawostki techniki" - często uznawane za nienaprawialne. Gdy tylko się da i może być opłacalne dla obu stron, dokonujemy niewielkich przeróbek, np. przeróbkę łożyskowania dmuchawy ze ślizgowego na łożysko kulkowe (często niezbędnej do uratowania unikalnego urządzenia), czy inne drobne zmiany w konstrukcji w celu dopasowania do potrzeby klienta. Nie jesteśmy dużą firmą i tu jest to zaletą dla potencjalnych klientów - "stać" nas na indywidualne podejście do danej rzeczy i nie skupiamy się wyłącznie na masowości.
Czas naprawy/regeneracji rozrusznika czy alternatora jest różny i zależny od stopnia zużycia, trudności i posiadanych części oraz możliwości dostępu do części zamiennych. Mimo zwiększenia kosztu naprawy zalecamy usługę czyszczenia i piaskowania elementów (szczególnie alternatora), choć nie jest to niezbędne, uwidaczniają się czasem różnego typu usterki trudne do zauważenia w zabrudzeniu. Urządzenie wygląda także dużo estetyczniej, prawie jak nowe.
Mamy spory asortyment części zamiennych do alternatorów i rozruszników, ale z powodu ich wielkiej różnorodności nie możemy mieć ich wszystkich na stanie w firmie. Te części, podzespoły lub całe urządzenia, których nie posiadamy, sprowadza się na życzenie klienta lub konkretnie do dokonania danej naprawy. Pomagamy również w doborze właściwych elementów i ich ewentualnych zamienników. Zamówienia najczęściej są realizowane w ciągu 1 do 3 dni roboczych.
Czas naprawy/regeneracji rozrusznika czy alternatora jest różny i zależny od stopnia zużycia, trudności i posiadanych części oraz możliwości dostępu do części zamiennych. Mimo zwiększenia kosztu naprawy zalecamy usługę czyszczenia i piaskowania elementów (szczególnie alternatora), choć nie jest to niezbędne, uwidaczniają się czasem różnego typu usterki trudne do zauważenia w zabrudzeniu. Urządzenie wygląda także dużo estetyczniej, prawie jak nowe.
Mamy spory asortyment części zamiennych do alternatorów i rozruszników, ale z powodu ich wielkiej różnorodności nie możemy mieć ich wszystkich na stanie w firmie. Te części, podzespoły lub całe urządzenia, których nie posiadamy, sprowadza się na życzenie klienta lub konkretnie do dokonania danej naprawy. Pomagamy również w doborze właściwych elementów i ich ewentualnych zamienników. Zamówienia najczęściej są realizowane w ciągu 1 do 3 dni roboczych.
Co prawda, w niewielkich ilościach jednostkowych, dysponujemy szeroką gamą rodzajów szczotek węglowych do silników 12/24 V, alternatorów i rozruszników, wind samochodowych, wspomagań, i innych (w sumie ponad 200 rodzajów !). Te których nie posiadamy lub są trudne do zdobycia możemy stosunkowo szybko sprowadzić lub zlecić do dorobienia.
Zapraszamy
Gdy to możliwe, pytając o naprawę, części do jakiegoś urządzenia, ... prosimy postarać się odczytać z danej rzeczy maksymalnie co się da odnośnie numeru fabrycznego, nazwy, itp. Pytając dobrze jest podać te symbole wraz z marką pojazdu i datą jego produkcji oraz zastosowanym w nim silniku. Zamawiając sam bendiks - poza innymi informacjami, gdy się tylko da dobrze jest podać ilość zębów. Znacząco usprawnia to poszukiwanie i weryfikację części oraz zmniejsza możliwość pomyłek, o które naprawdę nie jst trudno.
..."Błędów nie popełnia tylko ten, co nic nie robi. Sztuką jest się do nich przyznać i je naprawić ..."
Witaj ! Jesteś gościem na naszej stronie. Zapraszamy do firmy.